Takhle nám roste Tomášek ;-)

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday 2 July 2010

Prázdniny v Česku - Vacation in Czech Republic

Praha v celé své kráse - Prague, what a beauty!
Maminka si za mě šáhla na sochu Jana Nepomuckého a přála si za mě tajné přání - touching Saint Jan Nepomucký statue and wishing secret wish

Zapište to do dějin historie - 1.července 2010 jsem byl poprvé na Karlově mostě!!!! First time on Charles bridge
Jsem Pražák jako vyšitej - I am such a Prague boy!!!!!

Před Chrámem Sv. Víta - in front of Saint Vitus Catedral



Létající Tomáš, létá sem a tam :-D - Tomášek flyyyying!!
Matička Praha!Pohled z Letné! - Prague, view from Letná

Hraju si s maminkou a babičkou - playing with mommy and grandma

Na okně seděla kočka a ....lá la lá la lá
S Ládíkem v Mexické restauraci - With Ládík in Mexican restaurant

Anička mě učila jak si správně ťuknout pivem - Anička teaching me how to chear properly with the beer

S Baruškou a Kubíčkem - with Baruška and Kubíček
S Míšou - with Míša
Nedělní relax ve Žlutých lázní - Sunday relax in Žluté lázně park
No jo, Krušovické pivečko - Krušovice, what a great beer!
Sranda v bazéně s klukama - fun time with the boys in the pool


Jsme početná rodina - s Pavlíčkem, Pavlem, Terezkou, babičkou, Davídkem a Martínkem
První seznámení s travičkou - first time seing grass
S Martínkem - with Martínek
Poprvé v cukrárně - First time in the Candy shop

We miss you, dady!!!!!!

S Kačenkou - with Kačenka

S Alíčkem a Irenkou - with Alíček and Irenka
Se strejdou Ládíkem a Kačenkou v Rigrových sadech - with ouncle Ládík and Kačka in the park
S dědou je sranda - fun time with grandpa


Babička s dědou mě koupou - grandma and grandpa giving me a bath
První setkání s dědou - first time meeting my grandpa

No comments:

Post a Comment